Časté dotazy

Za jak dlouho bude má objednávka odeslána?

Zboží, které je skladem, odesíláme v případě platby dobírkou do 24 hodin od potvrzení objednávky, v případě platby převodem do 24 hodin od obdržení platby na náš účet. Zásilka je Českou poštou doručena v 99% případů do druhého pracovního dne.

Zboží je vyprodáno, kdy bude znovu skladem?

Přestože se snažíme mít maximum zboží skladem, může se vzhledem k velkému zájmu zákazníků nebo aktuální nedostupnosti zboží u dodavatele stát, že se zboží vyprodá. V tomto případě nás kontaktujte pro ověření jeho dostupnosti.

Proč nemohu objednat více kusů zboží než je skladem?

V našem e-shopu je možné objednat pouze zboží, které je aktuálně skladem a můžeme tak zaručit jeho okamžité dodání. Vzhledem k nepravidelným dodávkám zboží ze zahraničí bychom nemohli u zboží, které nemáme skladem, garantovat jeho dostupnost.

Máte zboží označené skladem skutečně skladem?

Ano, zboží označené skladem máme vždy skladem u nás a připravené k okamžitému odeslání. V žádném případě se nejedná o zboží skladem u dodavatele, jak uvádí mnoho jiných e-shopů. Při nákupu u nás máte vždy jistotu, že na zboží nebudete čekat.

Je vámi prodávaná kosmetika skutečně kvalitní?

V našem e-shopu nabízíme dekorativní kosmetiku značek, které jsou známé svým vynikajícím poměrem kvalita/cena. Pokud si na internetu vyhledáte recenzi a hodnocení některého z produktů, můžete se sami přesvědčit o jejich kvalitě. Produkty také osobně testujeme.

Co znamená označení "2. jakost"?

Zboží, které má drobné kosmetické vady na obalu, nejčastěji drobné šrábance a odřeniny vzniklé během přepravy nebo přímo z výroby prodáváme pod označením 2. jakost se slevou. V popisu produktu je vždy uvedeno jakou konkrétní vadu daný produkt má.

Zasíláte zboží také na Slovensko?

V současné době na Slovensko nezasíláme.

Novinky

19.11.2017
Novinka v nabídce! Sada korektorů MUA Luxe Colour & Correct Balancing Kit.

Najdete nás na Facebooku
Přihlášení